Zamjena i povrat novca
Zamjena i povrat poručenog artikla
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, artikal koji je poručen, online kupac ima pravo da zamijeni za drugu veličinu, da zamijeni za neki drugi proizvod iz ponude ili da vrati da mu se vrati novac. Zamjena ili povrat je moguć u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, pod uslovom da artikal nije korišćen, da nisu skinute etikete i da je u originalnoj ambalaži. U suprotnom zamjena ili povrat nisu mogući.
Molimo Vas da artikal koji želite da zamijenite ili od čije kupovine želite da odustanete ne šaljete samoinicijativno, već isključivo u dogovoru sa zaposlenima.
Zamjena:
Ukoliko želite da zamijenite poručeni artikal sa sajta molimo Vas da pažljivo pročitate uputstvo:
Zamjenu možete obaviti pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži, u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Možete se odlučiti za zamjenu za drugu veličinu (ukoliko artikal imamo u ponudi) ili zamjenu za drugi artikal iste ili veće vrijednosti iz naše ponude.
UPUTSTVO:
Artikal koji Vam ne odgovara zajedno sa računom spakujete u kutiju ili u neku kesu, zalijepite, pa nam pošaljete na adresu Kardinala Stepinca BB, Mostar 88000, broj telefona 036/333-757, The Spot (Mepas Mall).
Napravite novu narudžbu na našem sajtu za artikal koji želite, uz obavezan upis u Komentar porudzbine da je u pitanju zamjena. Čim dobijemo Vaš paket, šaljemo Vam zamjensku narudzbu.
Pošaljite nam poštom koja Vama odgovara, jer Vi placate troškove dostave u jednom pravcu.
Pretežno nam kupci vraćaju preko obične pošte (BiH Pošte, Pošte Srpske), jer je najpovoljnija.
NAPOMENA: Kada nam šaljete paket nemojte označavati da je zamjenska pošiljka.
U slučaju da nisu ispoštovani uslovi, nismo u mogućnosti da obavimo zamjenu i poručeni artikal će biti vraćen o Vašem trošku.
Napomena:
U našoj radnji možete izvršiti isključivo zamjenu za drugu veličinu.
Ako želite da izvršite zamjenu za drugi model, postupate isključivo po gore navedenom uputstvu.
Povrat novca:
UPUTSTVO:
Ukoliko želite povrat novca molimo Vas da pažljivo pročitate uputstvo:
Povrat novca možete obaviti pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži, u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Artikal koji Vam ne odgovara zajedno sa računom spakujete u kutiju ili u neku kesu, zalijepite, pa nam pošaljete na adresu Kardinala Stepinca BB, Mostar 88000, broj telefona 036/333-757, The Spot (Mepas Mall), a na ovaj mail [email protected] nam pošaljite instrukcije za povrat novca
(ID broj narudzbe, na koje ime je glasila narudzba, broj žiro računa (ne broj kartice), na koga glasi račun i banka u kojoj je račun otvoren).
Pošaljite nam poštom koja Vama odgovara, jer Vi placate troškove dostave u jednom pravcu.
Pretežno nam kupci vraćaju preko obične pošte (BiH Pošte, Pošte Srpske), jer je najpovoljnija.
U slučaju da arikal ne bude vraćen u ispravnom stanju, onako kako smo Vam i poslali, isti će biti vraćen o Vašem trošku.
Čim nam stigne pošiljka od Vas, daćemo nalog računovodstvu da Vam uplati novac prema instrukcijama koje pošaljete.
Napomena:
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Povrat sredstava se može izvršiti samo ukoliko je kupac postupio po proceduri za povrat robe.
Povrat sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.