ČESTA PITANJA
KONTAKT CENTAR - KORISNIČKA PODRŠKA
Kako mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne?
Poštovani, informacije koje su Vam potrebne možete dobiti pozivanjem kontakt centra na broj 055/490-170. Takođe, možete nam se obratiti i putem društvenih mreža Djak Sport BiH (facebook), djaksportbih (instagram) ili putem e-maila [email protected].
Koje je radno vrijeme kontakt centra?
Poštovani, radno vrijeme kontakt centra je radnim danima od 8 do 16 časova, subotom od 8 do 13 časova. Nedjelja je neradni dan.
Da li kod vas mogu dobiti informacije vezane za radnje u drugim državama?
Poštovani, u mogućnosti smo da Vam damo informacije za artikle istaknute na sajtu www.djaksport.ba namijenjenom za tržište BiH, kao i za maloprodajne objekte u našoj zemlji. Ukoliko ste iz Srbije, Crne Gore ili Makedonije, možete poručivati na sajtovima namijenjenim tom tržištu ili se za dodatne informacije obratiti kolegama u tim zemljama.
- Srbija - www.djaksport.com kontakt centar 0800 100 505, [email protected]
- Makedonija - www.dsport.mk kontakt centar +389 02/3118-300, [email protected]
- Crna Gora - www.djaksport.me kontakt centar +382 68/007-003, [email protected]
MALOPRODAJNI OBJEKTI
Koje je radno vrijeme vaših radnji?
Poštovani, nemaju svi naši maloprodajni objekti isto radno vrijeme. Ukoliko Vam je potrebna informacija za radno vrijeme naših maloprodajnih objekata, pozovite naš kontakt centar na broj telefona 055/490-170 i operater će Vam pružiti potrebnu informaciju.
Kako mogu da dobijem direktno neku od Vaših radnji?
Poštovani, ukoliko Vam treba broj neke od naših radnji u potrazi za željenom informacijom, potrebno je da pozovete naš kontakt centar 055/490-170, kako bi Vas kolege usmjerile na određenu radnju ili nam možete pisati na mail [email protected] i kolege će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
Da li su cijene u radnjama iste kao cijene na sajtu?
Poštovani, popusti odnosno cijene istaknute na sajtu se odnose isključivo na online kupovinu. Pored svakog artikla na sajtu je naglašeno da se cijena odnosi isključivo na online kupovinu. Internet prodavnica je posebna prodajna jedinica i akcije na sajtu i u radnjama se često razlikuju. Ukoliko želite da kupujete u nekoj od naših radnji, koristite akcije koje su u radnji aktuelne, a sa kojima Vas upoznaju kolege pri posjeti.
Da li možete artikal koji mi treba da prebacite u radnju kako bih isti probao/la?
Poštovani, ukoliko želite da se uradi prenos artikla iz jedne u drugu radnju, potrebno je da odete u radnju i zamolite kolege da Vam urade prenos za artikal koji želite kupiti. Naravno, morate uzeti u obzir da akcije na sajtu i u radnjama nisu iste.
Kupio/la sam artikal koji mi ne odgovara preko internet prodavnice. Da li mogu da mijenjam taj artikal za veličinu ili neki drugi model u nekoj od vaših radnji?
Poštovani, artikal koji ste kupili preko naše internet prodavnice možete mijenjati za veličinu u radnji koja Vam je najbliža, ukoliko taj artikal radnja ima na stanju. Ukoliko želite zamjenu za neki drugi artikal, u tom slučaju postupak zamjene ide preko naše internet prodavnice. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen, odnosno da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini.
Dobio sam na poklon trenerku kupljenu kod vas. Imam račun i želim da je zamijenim za patike. Da li to mogu u bilo kojoj radnji?
Poštovani, ukoliko želite da zamijenite kupljeni artikal za neki drugi neophodno je da posjetite radnju u kojoj je i obavljena kupovina. Zamjenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana kupovine. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen, odnosno da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini.
Kupio sam bratu dres na poklon, ali se njemu ne dopada. U kom roku mogu da posjetim radnju i da to vratim, da mi vratite novac?
Poštovani, u Zakonu o zaštiti potrošača je navedeno da je trgovac u obavezi da izvrši zamjenu kupljenog artikla ili povrat novca isključivo u slučaju ugovora zaključenog na daljinu, odnosno van poslovnih prostorija (kupovina putem interneta), iz razloga što kupac nema mogućnost da artikal vidi uživo i isproba pre odluke o kupovini i u slučaju nesaobraznosti kupljenog proizvoda (odobrena reklamacija). Ukoliko je artikal kupljen u maloprodajnom objektu i nema nedostatke navedena obaveza ne postoji.
Kompanija Đak d.o.o. Bijeljina se maksimalno trudi da izađe u susret svojim kupcima i omogućena je zamjena za drugu veličinu ili zamjena za drugi artikal iz ponude maloprodajnog objekta, u roku od 14 dana od dana kupovine. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen, odnosno da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini.
Dešava se da je na sajtu istaknuto da je model u veličini koja mi je potrebna dostupan u određenoj radnji, ali kad odem tamo ispostavi se da to nije tačno. Kako da budem siguran?
Poštovani, sajt se ažurira 5 puta tokom svakog dana. Podaci koji su istaknuti su posljednji dostupni. Nažalost, ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, poslije svake obavljene kupovine u našim radnjama ili nakon svake porudžbine primljene putem sajta. Iz tog razloga je na sajtu istaknuto obavještenje da ne garantujemo da su sve informacije u potpunosti ispravne. Svakako Vam je uvijek na raspolaganju mogućnost da željeni artikal poručite.
Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovani, u maloprodajnim objektima Đak sporta pored gotovinskog i kartičnog plaćanja, moguće je i plaćanje na odloženo i to:
- putem administrativne zabrane ili potvrde ( u zavisnosti od vrste ugovora ) na period otplate do 5 mjesečnih rata, ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom. Minimalna rata ne može biti manja od 20KM. Za radnike Mtel-a, minimalna rata je 50KM
- kreditnim karticama Banke Intesa, Unicredit Banke i Raiffeisen Banke na period otplate do 6 mjesečnih rata, s tim da minimalan iznos za kupovanu mora biti 100KM
Želim da pazarim kod vas putem administrativne zabrane. Pošto posjedujem karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam prije dostavljala?
Poštovani, ukoliko želite da kupujete putem administrativne zabrane, neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i ovjerene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i sindikalnu karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, nažalost nije moguća.
Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovani, ukoliko ste artikal kupili u nekoj od naših radnji, neophodno je da artikal koji želite da reklamirate, zajedno sa fiskalnim računom odnesete u radnju u kojoj ste artikal i kupili. Ako je u pitanju obuća neophodno je da bude očišćena i da je spakujete u kutiju. Nije neophodna originalna ambalaža, ali je zbog slanja na pregled najbolje da bude u kutiji. Kolege će primiti proizvod, popuniti reklamacioni list i proslijediti na pregled stručnoj komisiji. Najkasnije u roku od 8 dana će Vas obavjestiti o ishodu reklamacije odnosno da li je opravdana ili ne.
Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvijek imam pravo na reklamaciju?
Poštovani, da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini.
Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom, koje nije gotovina, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, a kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije.
SAJT
Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovani, na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Veličine koje nisu prikazane, nažalost nemamo na stanju.
Ukoliko želite da posjetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na opciju PRONAĐI U RADNJI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.
U ponudi na sajtu imate model koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Poštovani, sve što imamo u ponudi je istaknuto na našem sajtu. Nažalost ne postoji mogućnost da Vam isporučimo veličinu koju nemamo u ponudi, niti postoji mogućnost da je nabavimo za Vas.
Da li na sajtu mogu da pretražim šta imate u ponudi za određenu veličinu, npr. broj 44?
Poštovani, potrebno je prvo da suzite pretragu na osnovu toga da li želite muški, ženski ili dječiji model. Nakon toga, koristite filtere koji su Vam ponuđeni. Možete suziti pretragu po veličini, ali i po boji, brendu, sportu za koji je namijenjen.
Koja je dužina gazišta?
Poštovani, podaci koje nam je proizvođač dao su dostupni na sajtu, u dijelu pored dostupnih veličina. Savjet je da se pri izboru ne oslanjate samo na dužinu gazišta, već i na evropski broj, a ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamjenu.
Kako da odaberem odgovarajuću veličinu trenerke, kad na sajtu nisu istaknute dimenzije, odnosno obim i dužine nogavica i gornjeg dijela?
Poštovani, svi podaci koje smo dobili od proizvođača su istaknuti na sajtu pored dostupnih veličina. Ukoliko taj podatak nije istaknut, na žalost, nismo ga dobili od proizvođača. Savjet je da se pri izboru oslonite na to koju veličinu obično kupujete. Svakako, ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamjenu po uputstvu koje stoji na sajtu u odjeljku ZAMJENA I POVRAT.
Našao sam patike koje mi se dopadaju, ali nema uopšte ponuđenih veličina. Kako da znam da li ih imate u mom broju?
Poštovani, očigledno ste pretraživali na Google-u pa Vam je otvorio stranicu sa modelom koji smo ranije imali u ponudi. Nažalost, ukoliko nema ponuđenih veličina, znači da tog modela više nemamo na stanju. Pogledajte ostale modele u našoj ponudi.
PORUDŽBINE
Kako mogu da poručim proizvode sa sajta?
Poštovani, proizvode sa sajta je moguće poručiti na više načina.
Prvi je samostalno poručivanje direktno na sajtu. Imate mogućnost da porudžbinu kreirate kao GOST ili da se registrujete kao kupac na sajtu i da kreirate porudžbinu sa Vašeg naloga.
Porudžbinu možete obaviti pozivanjem kontakt centra na broj telefona 055/490-170. Operateri će zapisati koji artikal želite i podatke za isporuku. Molimo Vas da u tom slučaju pripremite tačnu šifru artikla koja je istaknuta na sajtu kako bi operater poručio ono što želite.
Treći način je da nam prosledite Vašu porudžbinu putem e-maila [email protected]. Molimo Vas da nam u tom slučaju proslijedite potrebne podatke, kako bi Vaša porudžbina mogla da se realizuje:
- Šifra artikla
- Veličina
- Količina
- Ime i prezime primaoca
- Adresa za isporuku
- Broj telefona
Koje prednosti imam ukoliko poručujem kao registrovani kupac?
Poštovani, ukoliko se registrujete kao kupac na sajtu, imate mogućnost da ispratite obradu porudžbine na svom nalogu, jer se sve evidentiraju u istoriji kupovine. Veoma važna prednost je ta što možete koristiti pogodnost članstva u loyalty klubu, odnosno povezati Vašu Đak & Spot karticu sa nalogom na sajtu, čime dobijate karticu u elektronskom obliku i ostvariti povrat poena u trenutku porucivanja odabranih artikala. Takođe, u svakom trenutku imate uvid u trenutno stanje poena na kartici.
Kada želim da se registrujem na sajtu, traži mi da upišem e-mail i lozinku. Da li tu treba da se upiše lozinka za pristup e-mailu?
Poštovani, treba da osmislite lozinku koja će Vam služiti za pristup našem sajtu.
Registrovan sam na sajtu i pokusavam da se prijavim, ali stalno dobijam odgovor da mi email adresa koju stalno koristim nije u dobrom formatu
Poštovani, ukoliko koristite mobilni telefon kao uređaj preko koga pristupate Vašem nalogu, često se dešava da prilikom unosa postoji prazno polje ispred ili iza email adrese. Nije vidljivo na prvi pogled, ali ga sistem prepoznaje i iz tog razloga dobijate odgovor da adresa nije u dobrom formatu. Potrebno je da postavite kursor na početak i izbrišete sve ispred i na kraj adrese i izbrišete sve iza i neće više biti problema sa prijavom.
Registrovao sam se na sajtu i želim da poručim neke proizvode. Međutim, na spisku gradova za isporuku nema u ponudi moje mjesto. Kako da poručim?
Poštovani, ukoliko Vaše mjesto stanovanja nije na spisku ponuđenih, odaberite najbliže mjesto, a naziv Vašeg upišite u dijelu informacije bitne za isporuku.
Registrovana sam na sajtu, ali sam zaboravila lozinku. Možete li mi pomoći?
Poštovani, potrebno je da odete na polje prijava i da izaberete opciju zaboravljena lozinka. Na Vaš email će stići link putem koga možete promijeniti lozinku.
Koji je minimalan iznos za poručivanje?
Poštovani, sve što je u ponudi na sajtu možete poručiti da Vam stigne na adresu i ne postoji minimalan iznos za poručivanje. Ukoliko je ukupna vrijednost Vaše porudžbine preko 99.99KM, troškove dostave snosi Đak sport. Za porudžbine čija je ukupna vrijednost do 99.99KM, troškovi dostave iznose 9.95KM.
Kako da znam da sam dobro poručio?
Poštovani, ukoliko ste poručili nešto direktno sa našeg sajta, dokaz da ste dobro poručili je potvrda koja stiže na Vaš mail, kao PODACI O PORUDŽBINI. Možete još jednom da provjerite da li su svi podaci koje ste naveli ispravni, a ujedno dobijate i ID broj porudžbine.
Ukoliko potvrda porudžbine nije stigla u Vaše INBOX sanduče, obavezno provjerite SPAM ili JUNK sanduče, gdje Vam stiže neželjena pošta. Ako Vam mail nije stigao, znači da ste ili preskočili neki korak i da porudžbina nije bila ispravna ili da je mail korišten prilikom kreiranja narudzbe neispravan.U Ukoliko narudzba nije kompletirana, vratite se na sajt i provjerite da li je odabrani artikal i dalje u korpi. Ako jeste, otvorite korpu i ponovite ostale korake.
Drugi način da provjerite da li je poručivanje uspješno jeste da odete na Vaš profil na našem sajtu i u padajućem meniju da odaberete dio ISTORIJA. Tu su evidentirane sve porudžbine napravljene na tom nalogu.
Ne mogu nikako da završim porudžbinu na sajtu. Idem na polje potvrdi i stalno me vraća na isto. Ispod piše da smanjim količinu, ali je to nemoguće, jer pokušavam da poručim samo jedan komad. Šta da radim?
Poštovani, pokušavate da poručite proizvod za koji smo već primili onoliko porudžbina koliko imamo količinu na lageru. Nažalost, ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, poslije svake primljene porudžbine. Time što Vam sajt ne dozvoljava da završite porudžbinu se izbegava da naknadno budete obavješteni da poručeni proizvod nemamo za isporuku. Pri narednom ažuriranju sajta će to biti uklonjeno sa sajta. Najbolje je da taj artikal izbrišete iz korpe i odaberete neki drugi proizvod iz naše ponude.
Kako mogu da budem siguran da mi neće stići oštećen proizvod?
Poštovani, kompanija Đak, sa čijeg sajta poručujete, je na našem tržištu već dugi niz godina i garantuje za sve isporuke iz internet prodavnice. Svaki proizvod se pregleda prije pakovanja i slanja na adresu kupca. Ukoliko se desi da niste zadovoljni proizvodom ili primijetite nedostatak koji je nama promakao možete pozvati naš kontakt centar i organizovaćemo zamjenu ili povrat.
Napravila sam sinoć porudžbinu putem sajta, ali sam shvatila da mi treba veći broj. Možete li to da izmijenite?
Poštovani, nažalost nismo u mogućnosti da mijenjamo Vašu porudžbinu. Pripremite ID broj, pozovite kontakt centar i operater će provjeriti dokle je stigla obrada Vaše porudžbine. Ukoliko postoji mogućnost storniraće porudžbinu, kako bi mogli da napravite novu. U suprotnom, naglašavamo da u roku od 14 dana možete obaviti zamjenu kupljenog proizvoda, za drugu veličinu ili drugi model, po uputstvu za zamjenu koji je istaknut na našem sajtu u odjeljku ZAMJENA I POVRAT.
Putem vašeg sajta sam napravila dvije porudžbine, pa me zanima da li to možete da objedinite i da mi pošaljete zajedno na adresu?
Poštovani, nažalost ne postoji mogućnost da se dvije porudžbine objedine. Važno je naglasiti da se vrlo lako može desiti i situacija u kojoj ste Vi poručili 2 artikla na jednoj porudžbenici, a da Vam artikli ne budu isporučeni zajedno. To je iz razloga što se dešava da jedan artikal bude poslat iz naše radnje u Bijeljini, a drugi iz radnje u Doboju.
Ukoliko je iznos svake od Vaših porudžbina veći od 99.99KM troškove dostave snosi kompanija Đak, pa se nadamo da Vam to ne predstavlja problem. Ukoliko je pojedinačan iznos porudžbina manji od 99.99KM, molimo Vas da pripremite ID brojeve obje porudžbine i pozovete kontakt centar kako bi operater izvršio provjeru statusa. Ukoliko postoji mogućnost da se obje storniraju, operater će proslijediti nalog i nakon toga kreirati novu porudžbinu.
Poručio sam juče putem sajta dva artikla i oba su na potvrdi porudžbine koja mi je stigla od vas. Međutim, danas sam dobio obavještenje da očekujem isporuku samo jednog proizvoda. Da li to znači da drugog nema?
Poštovani, često se dešava, kad poručite više artikala na jednoj porudžbenici, da nemamo sve artikle na jednom mjestu. Kako se za koji artikal završava obrada porudžbine, tako se radi račun, paket predaje kurirskoj službi za isporuku, a Vama prosljeđuje obavještenje. Čim bude završena obrada porudžbine i za ostale artikle dobićete obavještenje kao i za prvi artikal.
Važno je naglasiti da, ukoliko imate dostavu, ona ostaje ista, bez obzira da li ste poručili jedan ili više artikala i bez obzira koliko se paketa isporučuje na Vašoj adresi. Dostava je evidentirana na jednom računu. Ukoliko nemamo neki od poručenih artikala prosljeđujemo obavještenje, kako biste znali da ne očekujete isporuku.
Da li mogu i kako da otkažem porudžbinu?
Poštovani, ukoliko ste se predomislili vezano za porudžbinu koju ste napravili kod nas potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će provjeriti da li je moguće stornirati porudžbinu. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.
Poručio sam patike i trenerku sa vašeg sajta. Ipak sam se predomislio i želim da poručim samo patike. Da li možete da otkažete trenerku? Poštovani, ukoliko ste se predomislili vezano za neki artikal na porudžbini, potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će provjeriti da li je moguće stornirati jedan artikal. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće. Važno je naglasiti, da u slučaju storniranja jednog artikla sa porudžbine, ukoliko se ukupna vrijednost Vaše porudžbine smanjuje na iznos ispod 99.99KM, automatski će biti obračunati troškovi dostave u iznosu od 9.95KM.
Poručio sam patike na sajtu još prie nedjelju dana, ali još uvijek nisu stigle, a niko me nije zvao. Šta je sa mojom pošiljkom?
Poštovani, sva obavještenja vezana za porudžbine putem sajta stižu na e-mail koji ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom poručivanja. Uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku je od 2 do 4 radna dana i ukoliko Vam artikal još uviek nije isporučen, najvjerovatnije da ga više nije bilo na stanju ili nije bio za slanje kataloškim putem. Molimo Vas da provjerite Vaš e-mail, kao i junk sanduče, jer obavještenja često završe tu. Ukoliko Vam je jednostavnije, pripremite ID broj porudžbine, pozovite kontakt centar i operater će izvršiti provjere za Vas.
Kada sam poručivao proizvod na vašem sajtu pisalo je da je dostupan, a sad dobijam obavještenje da artikal nemate za isporuku. Kako to?
Poštovani, naš sajt se ažurira više puta u toku dana. Nažalost, ne postoji mogućnost da se ažurira u svakom trenutku, poslije svake porudžbine ili kupovine u našim radnjama. Iz tog razloga je i obavještenje na dnu stranice na našem sajtu koje kaže da su svi prikazani artikli dio naše ponude, ali ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku. Sve porudžbine se obrađuju onim redoslijedom kojim kupci poručuju, sve dok traženo imamo na lageru. Takođe, može da se desi da pri pregledu artikla kolege utvrde da je artikal oštećen i da iz tog razloga nije za isporuku.
Poručila sam sa sajta dva artikla i iznos porudžbine je 120KM pa mi je dostava besplatna. Sada sam dobila obavještenje da jedan artikal nemate. Da li to znači da ću platiti dostavu, jer je cijena artikla koji imate manja od 99.99KM? Poštovani, s obzirom da nije Vaša krivica što je ukupan iznos porudžbine manji od 99.99KM, dostava će biti besplatna.
Dobila sam obavještenje da artikal koji mi se dopada i koji sam poručila nemate za isporuku. Međutim, kada posjetim sajt i dalje piše da ga imate na lageru. Da li da napravim novu porudžbinu?
Poštovani, ukoliko ste dobili obavještenje da artikal koji ste poručili nemamo za isporuku onda je to zaista tako. Razlog zašto se i dalje može pronaći na sajtu je taj što se još uvek vodi na stanju u radnji, ali je ili na rezervaciji za nekog kupca ili na rezervaciji po predračunu Ili su kolege pri pregledu ustanovile da postoji neko oštećenje zbog koga artikal nije za slanje kataloškim putem. Zbog toga Vam savjetujemo da pogledate druge modele iz naše ponude.
NAČIN PLAĆANJA
Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovani, u maloprodajnim objektima Đak sporta pored gotovinskog i kartičnog plaćanja, moguće je i plaćanje na odloženo i to:
- putem administrativne zabrane ili potvrde, na period otplate do 5 mjesečnih rata, ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom
- kreditnim karticama Banke Intesa, Unicredit Banke i Raiffeisen Banke na period otplate do 6 mjesečnih rata, s tim da minimalan iznos za kupovinu mora biti 100KM.
Želim da pazarim kod Vas putem administrativne zabrane. Pošto posjedujem karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam prije dostavljala?
Poštovani, ukoliko želite da pazarite putem administrativne zabrane neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i ovjerene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i sindikalnu karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, na žalost nije moguća.
Ako poručim sa sajta, kako mogu da platim?
Poštovani, ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta kao način plaćanja možete odabrati:
- pouzećem, odnosno prilikom preuzimanja od kurirske službe, što podrazumijeva plaćanje isključivo gotovinom
- platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro i American Express odobrenim od strane banke izdavaoca za online, odnosno internet plaćanje
- kreditnim karticama Banke Intesa na period otplate do 6 mjesečnih rata, za porudžbine preko 100KM
Kako firma u kojoj radim može da sklopi ugovor sa Vama i da zaposleni kupuju putem administrativne zabrane?
Poštovani, da bi zaposleni mogli da plaćaju putem administrativne zabrane neophodno je da kompanija ili sindikat imaju sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa kompanijom Đak d.o.o. Bijeljina. U slučaju da nemamo sklopljen ugovor o saradnji vlasnik, menadžer kompanije ili predstavnik sindikata može proslediti zahtev na email adresu [email protected]. U zahtjevu je potrebno navesti naziv sa kojim je firma registrovana u APR-u (Agencija za privredne registre), PIB (poreski identifikacioni broj) matični broj i broj zaposlenih.
Kako mogu biti siguran u bezbjednost plaćanja karticom na sajtu?
Poštovani, sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica Banke Intesa, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Njednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Ukoliko posjedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmjereni na sajt banke. Na sajtu banke vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspješna bićete vraćeni na naš sajt sa obavještenjem da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo banci kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.
Odabrala sam plaćanje karticom i nakon toga dobila obavještenje da artikal nemate za isporuku. Kada će mi biti vraćen novac na račun?
Poštovani, kada odaberete način plaćanja karticom na Vašem računu se rezervišu sredstva u iznosu Vaše porudžbine. Tek kada završimo obradu, potvrdimo da imamo na lageru ono što želite i uradimo račun, obavlja se naplata. Ukoliko nije moguće izvršiti isporuku obavještavamo Vas o tome, kao i banku da stornira rezervaciju sredstava kako bi ste mogli da raspolažete svojim novcem.
Da li se vrši konverzija valuta prilikom plaćanja platnim karticama?
Poštovani, sva plaćanja će biti obavljenima u konvertibilnim markama (KM). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, KM iznos transakcije će biti konvertovan u Vašu valutu prema kursu Narodne Banke BiH. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primjenjuju operateri platnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u cijeni koje je naplaćena od cijene koja je iskazana na našem sajtu.
Da li je moguće poručiti neke proizvode sa sajta za klub i platiti preko računa?
Poštovani, sve što je u ponudi na našem sajtu možete da platite i putem predračuna. U tom slučaju neophodno je da pripremite šifre artikala sa našeg sajta, veličine i potrebne količine, tačan naziv firme, adresu sjedišta, PIB, adresu za isporuku, e-mail na koji Vam možemo proslijediti fakturu, kao i ime i broj telefona osobe za kontakt. Nakon toga možete pozvati kontakt centar kako bi operater sve organizovao ili proslijediti zahtjev sa potrebnim podacima na email adresu [email protected]
ISPORUKA
Za koliko je isporuka?
Poštovani, uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku poručenog artikla je od 2 do 4 radna dana. Nažalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vrijeme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od kurirske službe. U svakom slučaju, možete pozvati kontakt centar i operater će izvršiti provjere i dati Vam preciznije informacije o tome dokle je stigla Vaša porudžbina. Isporuka obično bude tokom narednog dana. Isporuka se vrši preko X Express kurirske službe.
Koliko naplaćujete isporuku?
Poštovani, cijena dostave je 9.95KM za sve narudzbe koje su vrijednosti ispod 99.99KM, dok je besplatna za sve narudzbe koje prelaze iznos preko 99.99KM.
Koja kurirska služba vrši dostavu?
Poštovani, sarađujemo sa X Express kurirskom službom, koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Subotom i nedjeljom se ne vrši dostava. Na dan isporuke pozivaju Vas na broj koji ste ostavili prilikom kreiranja porudzbine kako biste potvrdili adresu preuzimanja.
Da li je moguća isporuka nakon 12 časova. Pre toga nikoga nema kući?
Poštovani, kao što ste vidjeli prilikom poručivanja, nažalost nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vrijeme isporuke. Samom potvrdom porudžbine ste pristali na rok i uslove isporuke. Kada Vas kurir kontaktira provjerite direktno sa njim da li postoji mogućnost da Vam izađe u susret.
Šta se dešava ako nisam na adresi kad dođe kurir?
Poštovani, prije dolaska na Vašu adresu kurir će Vas kontaktirati na broj telefona koji ste naveli prilikom kreiranja porudžbine. Tom prilikom možete dogovoriti odlaganje isporuke za naredni dan. Ukoliko i sutradan nikoga ne bude na adresi, paket će nam se vratiti.
Da li mogu da otvorim paket i da probam poručeno, pa ako ne odgovara odmah da vratim kuriru?
Poštovani, nažalost tako nešto nije moguće. Da bi Vam kurir isporučio paket neophodno je da ga predhodno naplati. Ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete se javiti kolegama u kontakt centru ili na mail [email protected] da bi Vam dali dalje smjernice vezane za zamjenu artikla.
Dopadaju mi se proizvodi koje imate na sajtu. Da li mogu da poručim i da isporuka bude van granica BiH?
Poštovani, u mogućnosti smo da artikle poručene na sajtu www.djaksport.ba isporučujemo isključivo na teritiriji BIH. Ukoliko ste iz Srbije, Crne Gore ili Makedonije možete poručivati na sajtovima namijenjenim tom tržištu:
- Crna Gora - www.djaksport.me kontakt centar 068/007-003, [email protected]
- Makedonija - www.dsport.mk kontakt centar 002/3118-300, [email protected]
- Srbija - www.djaksport.com kontakt centar 0800100505, [email protected]
Da li mogu da poručim nešto sa sajta i da mi se isporuči u vašoj radnji u mom gradu?
Poštovani, ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta, kao adresu isporuke, nažalost ne možete navesti adresu naše radnje. Možete navesti Vašu kućnu adresu ili adresu na radnom mjestu, odnosno onu na kojoj će neko moći da plati i preuzme pošiljku koja je za Vas.
ZAMJENE I POVRATI
Stigle su mi patike koje sam poručio, međutim ne odgovara mi veličina. Da li mogu da zamenim?
Poštovani, naravno da možete da zamjenite artikal koji ste poručili online, pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži. Zamjenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Uputstvo za zamjenu možete dobiti pozivom na kontakt centar 055/490-170 ili putem mail-a [email protected], a isto možete pronaći na sajtu u odjeljku ZAMJENA I POVRAT.
Da li može da se vrati poručeno?
Poštovani, ukoliko Vam ne odgovara artikal koji ste poručili i ne želite ništa drugo u zamjenu, možete ga vratiti, a mi ćemo Vam vratiti novac. Podrazumijeva se da artikal možete vratiti isključivo nekorišćen, u originalnoj ambalaži. Povrat možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa.
Potrebno je da vratite poštom artikal na adresu Komitska BB, Bijeljina 76300, Djak online, 055/490-170.
Pošto Vi plaćate troškove povrata paketa, birate i poštu kojom ćete vratiti artikal, a na mail [email protected] nam proslijedite podatke za povrat novca:
- ime osobe na koju je narudzba glasila ili id broj porudzbine
- broj žiro računa
- ime banke u kojoj je račun otvoren
- ime osobe na koju glasi račun
Naglašavamo da se novac vraća isključivo uplatom na tekući račun. Rok za uplatu novca je 14 dana.
REKLAMACIJE
Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen preko vašeg sajta?
Poštovani, potrebno je poslati na mail [email protected] sliku računa kao dokaz kupovine, nekoliko slika oštećenog artikla sa jasno vidljivim oštećenjem, naglasiti na koje je ime glasila porudzbina. Kolege zadužene za reklamacije će odmah pristupiti obradi reklamacije, a kupac će u zakonskom roku od 8 dana biti upoznat sa ishodom reklamacije.
ĐAK & SPOT KARTICA
Kako mogu da dobijem Đak & Spot karticu?
Poštovani, Đak karticu lojalnosti možete dobiti na dva načina. Prvi je da se obratite kolegama u bilo kojoj Đak radnji i nevezano za kupovinu bilo kog proizvoda, zatražite da popunite pristupnicu. Nakon popunjavanja pristupnice kolege će Vam izdati karticu.
Drugi je da pristupnicu popunite online, na našem sajtu, ukoliko ste registrovani korisnik. Detaljno uputstvo kako se aplicira za Đak karticu na sajtu, mozete pogledati na našem sajtu, u desnom gornjem uglu u opciju LOYALTY CARD. U tom slučaju dobijate karticu u elektronskom obliku.
Kao član kluba bićete redovno obavJeštavani o pogodnostima koje ćete dobijati, kao i o svim akcijama u Đak sportu.
Na koji način mogu da povežem moju karticu?
Poštovani, ukoliko već posjedujete Đak & Spot karticu, jer ste za istu aplicirali u nekom od naših maloprodajnih objekata popunjavanjem pristupnice kod kolega na kasi, neophodno je da je povežete sa Vašim nalogom na sajtu, Uputstvo za povezivanje kartice možete pogledati na našem sajtu u gornjem desnom uglu u opciji LOYALTY CARD.
Poene koje ste zaradili online kupovinom evidentiraju se 20. (dvadesetog) dana od dana kucanja računa, odnosno čim istekne zakonski rok u kome je omogućen povrat kupljenog artikla i iste je moguće koristiti isključivo u našim maloprodajnim objektima.
Da li mogu poručeno na sajtu da platim poenima koje imam na kartice?
Poštovani, kao što je navedeno u pravilniku korišćenja Đak & Spot kartice, prilikom online kupovine moguće je isključivo sakupljanje poena, na žalost ne i trošenje. Poenima koje imate na kartici možete plaćati odabrano prilikom kupovine u maloprodajnim objektima.